14 March 2012

Entry nak tenangkan hati

Sekarang dah masuk fatrah genting.
Memang diakui ,perasaan dia lain daripada mana2 exam sebelum ni..
4weeks toward the final battle.
Celaru.Serabut.


Rasa macam nak pergi perang pun ada.
Tapi perang mental lagi besar dari fizikal.
Emosi yang cepat terganggu.
Perasaan dan fikiran yang macam2..
Kadang-kadang rasa nak give up tiba2...
Gila apa?
Kadang-kadang rasa dah putus harap
Aduh,memang genting betul rupenye
Ya Rabb..

Perlawanan antara diri,bisikan hati,bisikan syaitan.
Sekarang kena menangkan diri,dan kata
"Aku boleh!Aku boleh buat macam kawan2 aku tahun lepas!"
Kena yakin yang aku boleh buat,
kena yakin yang Allah akan tolong!
Ya Rabb..

Allah Allah..
sungguh perasaan ni tak terkata
macam menangis dalam hati tak keluar airmata
Sampai hati banjir dan congested dengan airmata
Ubatnya; +ve dengan Allah,+ve dengan diri
Aku akan berjaya,
Aku akan grad tahun ni!
Biiznillah


Hajar,selagi ada masa,selagi tu kena usaha!
Jangan celaru,just study well,
and do your best!
Allah will help you,and all of us!
insyaAllah...



InsyaAllah kami akan start final exam kami sebagai student medic ni pada 25/4-23/5...perang besar..jika tiada aral melintang,convo akan diadakan pada 4/6/2012...insyaAllah..
tolong doakan kami ye.
hasbunallah wa ni'mal wakeel~

No comments: